Általános szerződési feltételek

A rendelés előtt kérjük, figyelmesen olvassa el Általános Szerződési Feltételeinket. Ez minden regisztrált felhasználónkra kötelező érvényű. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában elérhető, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal. A Rona-food Kft. fenntartja magának a jogot a jelen ÁSZF részbeni vagy teljes módosítására a már megszerzett fogyasztói jogok sérelme nélkül. Fontos tudomásul venni, hogy a létrejött egyedi jogügylet részévé a jogügylet létrejötte napján hatályos ÁSZF válik.

A web felület oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének megtételével azt is jelezze, hogy teljes körűen megértette és elfogadta a Rona-food Kft. mindenkor hatályos általános szerződési feltételeit, továbbá adatkezelési elveit (Adatvédelmi szabályzat). Elfogadás hiányában jogügylet nem kezdeményezhető, joghatás nem keletkezik.

A web felület működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatos információkat megtalálja az oldalunkon, illetve felmerülő kérdéseire szívesen válaszolunk a megadott elérhetőségeinken!

 

Üzemeltetői adatok:

Üzemeltető, Cégszerű megnevezés: Rona-food Kft.

A társaság székhely / levelezési, postai cím: 1183 Budapest, Holló Lajos utca 21.

A társaság telephely: Pala Gyorsétterem, 1183 Bp, Ráday Gedeon utca 99.

Adószám: 24285146-2-43

Közösségi adószám: HU24285146.

Cégjegyzékszám: Cg.01-09-999831

 

Pala Gyorsétterem nyitva tartása

Hétfő – Péntek: 7 - 17 óráig

Szombat: 9 - 15 óráig

 

Asztal foglalási lehetőségek

Hétfő – Péntek: 7 - 18 óráig

Szombat: 9- 15 óráig

Helyszínen: Pala Gyorsétterem, 1183 Bp, Ráday Gedeon utca 99.

Telefonon: 06-70-624-9001

 

Rendelés felvétel

Hétfő – Péntek 07:00 - 14:30 között

Helyszínen: Pala Gyorsétterem, 1183 Bp, Ráday Gedeon utca 99.

Telefonon: 06-70-624-9001

Weboldalon keresztül: https://www.palaetterem.hu

 

Házhoz szállítás

Hétfő – Péntek: 11 - 15 óráig

Szombat: 11 - 14 óráig

 

Házhoz szállítási díjak:

Budapesten: XVIII. teljes területén, a X. XVII. XIX. kerület egyes részein (Irányítószámok szerint: 1180-1189, 1173, 1174, 1191, 1193, 1194, 1106, 1108)

1500 Ft feletti megrendelés esetén ingyenes.

1500 Ft alatti megrendelés esetén 200 Ft szállítási díjat számítunk fel.

Gyál,Vecsés teljes területén

Minden megrendelés esetén: 300 Ft szállítási díjat számítunk fel.

Amennyiben Ön ezektől eltérő irányítószámra szeretné megrendelni a kiszállítást, akkor érdeklődjön telefonon a 06-70-624-9001 számon!

 

Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

A megjelenített termékek megvásárolhatók interneten keresztül házhozszállítással, illetve személyes átvétellel.

 

A kínált termékek az alábbiak szerint kategorizálhatóak:

  • Étlapról rendelhető ételek: folyamatosan a kínálat részét képező termékek.
  • Heti ajánlatok: csak az adott héten biztosított termékek.

 

Minden megrendelőnknek névre szóló számlát állítunk ki.

Szeretnénk megjegyezni, hogy ritkán ugyan, de előfordulhat, hogy az elfogyott termék még látszik a kínálatban. Ezért szeretnénk kijelenteni, hogy még a kínálatban levő státuszú termékek esetében sem tudjuk garantálni, hogy az adott termék reálisan az üzletben van, illetve kiszállítható. Az ilyen termék rendeléséből fakadó károkért sajnos nem tudunk felelősséget vállalni, azt azonban vállaljuk, hogy a lehető legrövidebb időn belül értesítjük, ha az adott termék még sincsen ténylegesen raktáron.

 

Árak

A kínálatban látható termékek esetében a feltüntetett ár az a bruttó ár, amennyit fizetnie kell a termékért (ehhez addicionálisan-kiegészítő, pótló- hozzátevődik a futárdíj)

A rendelhető termékek esetében feltüntetett ár az árkalkulációkor fennálló piaci helyzet szerint került kialakításra. Az árváltozás jogát fent tartjuk.

Rendelés menete honlapunkon:

Rendelését leadhatja 2 módon: regisztrál honlapunkon és utána leadja megrendelését vagy un. regisztráció nélküli vásárlással, a kiválasztott termékek kosárba helyezése után adja meg a megrendelési adatokat.

Vásárlás regisztrációval:

Első lépésként regisztlájon! Jobb felül találja a regisztrációhoz a gombot, miután megnyomja felugrik egy form amit töltsön ki figyelmesen, fogadja el az ÁSZF-et és az Adatvédelmi szabályzatot majd nyomja meg a regisztrálás gombot! FONTOS ha cég nevében regisztrál akkor az adószámot is írja bele (ez cég esetén kötelező). A regisztráció kitöltésekor megadott számlázási adatok kerülnek a számlára, ha cég nevében regisztrál akkor a vezetéknév és a keresztnév nem kerül a számlára.

Regisztrált ügyfeleink számára is van lehetőség hogy a számlázási adatoktól eltérő kiszállítási címet adjon meg a vásárlás végén.

A regisztráció elküldése után a rendszer egy megerősítő e-mail-t küld az Ön által mgadott e-mail címre, a levélben található linkre klikkelve megerősíti e-mail címét, amivel megkezdheti a vásárlást! A regisztrációt megerősítő e-mail a regisztráció elküldése után néhány percen belül megérkezik az Ön e-mail fiókjába, ha nem kapja meg kérjük ellenőrizze spam mappáját is! Ha 15 percen belül nem érkezik meg a megerősítő e-mail az Ön e-mail fiókjába akkor kérjük telefonon jelezze a +36 70 624 9001-as telefonszámon vagy e-mail-ben az info@palaetterem.hu e-mail címre, amiben adja meg hogy milyen néven és e-mail címmel regisztrált

Ha sikeresen regisztrált és megerősítette regisztrációját kezdődhet a megrendelés!

A vásárlás megkezdése előtt a jobb felső sarokban található belépés gomb segítségével tud bejelentkezni az Ön által megadott felhasználónév és jelszó segítségével. De nem szükséges a vásárlás megkezdéséhez a belépés a honlapra ezt a vásárlás végén is megteheti.

A megrendelni kívánt termékek kiválasztása: a termékeket az adott termékkategóriák kiválasztása után a jobb oldalon elhelyzkedő kosár megnyomásával tudja a kosárba helyezni, vegye figyelembe hogy több termékünknél van lehetőség több paraméter beállítására pl. méret, köret, szósz, választható üdítő, stb. , ezeket figyelmesen állítsa be! Minden paraméter állítás esetén ha eltér az ár akkor azt ott láthatja mellette.

Heti menük esetén csak az ott megjelölt napokra tudja megrendelni a kiválasztott terméket, de az adott napokon még szintén megrendelhati H-P:14.30 óráig Szombaton: 14 óráig. Ha a heti menü mellé egy adott napra szeretne étlapunkból rendelni akkor a rendelés végén a megjegyzésben jelezze hogy az adott napra kéri azt is.

Ha termékeket kiválasztotta akkor a jobb felső sarokban elhelyezett kosár gomb megnyomásával a pénztárhoz tud navigálni, ahol megrendelését véglegesítheti és elküldheti. Itt tekintse át kosárba helyezett termékeit alaposan, a heti menüből megrendelt termékei dátumokat nézze át alaposan! A pénztárban van még lehetősége a kosárban lévő termékeit módosítani (termék mennyiséget változtathat, terméket, törölhet vagy folytathatja a vásárlást). Ha nem lépett be felhasználó neve és jelszava segítségével itt még megteheti és lehetősége van egy másik kiszállítási cím megadására. Ha mindent renben talált a megrendelés adataiban akkor fogadja el az ÁSZF-et és az Adatvédelmiszabályzatot akkor már csak a "megrendelés megerősítése" gombra kell kell klikkelnie a megrendelés elküldéséhez

A rendelés elküldése után egy visszaigazoló e-mail-t küldünk a regisztrációban megadott e-mail címre, itt még érdmes megtekinteni a megrendelést hogy minden adatot megfelelően adott meg, ha valamilyen adatot hibássan küldött el kérjük telefonon jelezze nekünk. Ha nem kapja meg néhány percen belül a visszaigazoló e-mail-t, kérjük nézze meg fiókja spam mappáját és ha 15 percen belül nem érkezik meg akkor jelezze telefonon felénk.

 

Vásárlás regisztráció nélküll:

A megrendelni kívánt termékek kiválasztása: a termékeket az adott termékkategóriák kiválasztása után a jobb oldalon elhelyzkedő kosár megnyomásával tudja a kosárba helyezni, vegye figyelembe hogy több termékünknél van lehetőség több paraméter beállítására pl. méret, köret, szósz, választható üdítő, stb. , ezeket figyelmesen állítsa be! Minden paraméter állítás esetén ha eltér az ár akkor azt ott láthatja mellette.

Heti menük esetén csak az ott megjelölt napokra tudja megrendelni a kiválasztott terméket, de az adott napokon még szintén megrendelhati H-P:14.30 óráig Szombaton: 14 óráig. Ha a heti menü mellé egy adott napra szeretne étlapunkból rendelni akkor a rendelés végén a megjegyzésben jelezze hogy az adott napra kéri azt is.

Ha termékeket kiválasztotta akkor a jobb felső sarokban elhelyezett kosár gomb megnyomásával a pénztárhoz tud navigálni, ahol megrendelését véglegesítheti és elküldheti. Itt tekintse át kosárba helyezett termékeit alaposan, a heti menüből megrendelt termékei dátumokat nézze át alaposan! A pénztárban van még lehetősége a kosárban lévő termékeit módosítani (termék mennyiséget változtathat, terméket, törölhet vagy folytathatja a vásárlást).

Válassza a "Regisztráció nélküli vásárlás"-t és töltse ki a számlázási adatokat figyelmesen (céges megrendelés esetén az adószámot is adja meg és ez esetben a vezeték és keresztnév nem kerül a számlára), itt még megteheti és lehetősége van egy másik kiszállítási cím megadására. Ha mindent renben talált a megrendelés adataiban akkor fogadja el az ÁSZF-et és az Adatvédelmiszabályzatot akkor már csak a "megrendelés megerősítése" gombra kell kell klikkelnie a megrendelés elküldéséhez

A rendelés elküldése után egy visszaigazoló e-mail-t küldünk az Ön által megadott e-mail címre, itt még érdmes megtekinteni a megrendelést hogy minden adatot megfelelően adott meg, ha valamilyen adatot hibássan küldött el kérjük telefonon jelezze nekünk. Ha nem kapja meg néhány percen belül a visszaigazoló e-mail-t, kérjük nézze meg fiókja spam mappáját és ha 15 percen belül nem érkezik meg akkor jelezze telefonon felénk.

Fizetési Módok:

  • Készpénzel fizethet éttermünkben vagy a futárnak kiszállítás esetén
  • Bankkártyával fizethet éttermünkben vagy a futárnak kiszállítás esetén

Honlapunkon nincs lehetőség az online bankkártyás fizetésre!

 

Átvétel módja:

  • Kiszállítás
  • A megrendelt termékek nyitvatartási időben személyesen is átvehetőek étteremünkben.

 

Rendelés törlése:

Rendelésének törlését telefonon mindaddig kérheti, amíg azt nem adtuk át a futárszolgálatnak.

Adatkezelés Kérjük, hogy az Adatvédelmi szabályzatunkat is olvassa el figyelmesen, hiszen itt csak röviden összefoglalva van megfogalmazva. A honlapon keresztül történő vásárlás folyamán megkérjük, hogy adja meg teljes nevét, e-mail címét, telefonszámát, szállítási és számlázási címét. Adatkezelési jogosultságunk az Ön hozzájárulásán alapul, amely hozzájárulást Ön egyértelműen az adatvédelmi szabályzatunk elfogadásával adja meg. Az itt megszerzett adatokat szigorúan bizalmasan kezeljük, harmadik félnek nem szolgáltatjuk ki, kizárólag törvény által szabályozott esetben, az adatbiztonság maximális szem előtt tartásával. Kivételt képez ez alól a kézbesítést végző futárszolgálat.

A kézbesítéshez szükséges adatokat a futárszolgálat rendelkezésére bocsátjuk. A vásárlás során megadott adatok a cég saját nyilvántartásába kerülnek, amelyhez harmadik fél nem férhet hozzá. Ezeket az adatokat szigorúan bizalmasan kezeljük. Arról tájékoztatjuk, hogy adatai megadásával hozzájárul, hogy új termékeinkről esetlegesen e-mailben ismertetőt küldjünk az Ön számára. Amennyiben úgy érzi, hogy a személyes adataihoz fűződő jogaiban sérelem érte, ez esetben tiltakozhat az adatkezelés ellen és Bírósághoz is fordulhat. Jogorvoslati lehetőséggel, panasszal a Nemzeti Adatvédelmi és Információs Hatóságnál lehet élni:

Név: Nemzeti Adatvédelmi és Információs Hatóság Székhely:

1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/c

Postacím: 1530 Budapest, Pf.: 5.

Telefon: +36 (1) 391-1400

Telefax: +36 (1) 391-1410

E-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu

Jogai, lehetőségei részletes szabályait az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény tartalmazza.

Panaszkezelés Észrevételeit, esetleges panaszait a 06-70-624-9001 telefonszámon fogadjuk. Esetleges panaszát rögzítjük és kezeljük. A törvény szerint a vásárló a hiba felfedezése után a körülmények által lehetővé tett legrövidebb időn belül köteles kifogását a kereskedővel közölni. A jogszabály fogyasztói szerződések esetében megállapít egy két hónapos határidőt, amelyen belül a kifogásközlés kellő időben megtettnek minősül. Amennyiben később jelenti be valaki a hibát, az még önmagában nem jár jogvesztéssel, de a késedelmes közléssel okozott károkat meg kell térítenie a vásárlónak az eladó felé. A kifogás - eltérő rendelkezés hiányában - bármely alakban közölhető, tartalmi megkötés sincs, elegendő azoknak a tényeknek a felsorolása, amelyekből alaposan következtetni lehet a hibás működésre vagy az alkalmatlanságra.

A vásárlást követően minőségi kifogást jelent be, akkor erről jegyzőkönyvet veszünk fel, amelyben rögzítjük: a nevét, címét a fogyasztási cikk megnevezését, vételárát a vásárlás időpontját a hiba bejelentésének időpontját a hiba leírását az Ön által érvényesíteni kívánt igényt a kifogás rendezésének módját A jegyzőkönyv másolatát eljuttatjuk Önhöz. Ha a bejelentéskor nem tudunk nyilatkozni az igénye teljesíthetőségéről, akkor álláspontunkról legkésőbb három munkanapon belül értesítjük. Ha a kifogás rendezésének módja az igényétől eltér, ennek indokolását a jegyzőkönyvben meg kell adni. Cégünk konfliktus esetén mindenképp törekszik a békés megoldásra, tájékoztatjuk, hogy joga van békéltető testülethez fordulni.

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. (II.26.) kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók. A Kormány 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelete a webfelület oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja a palaetterem.hu általános szerződési feltételeit, továbbá adatkezelési elveit. Az együttműködés során mindkét fél a jóhiszeműség és a tisztesség elvének figyelembe vételével, kölcsönösen együttműködve köteles eljárni. A 2008. évi XLVII. törvény, mely a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szól, melyet szem előtt tartunk, tájékoztatjuk – a 45/2014 Korm.rendelet 11§ o.pontja alapján-, hogy nincs magatartási kódexünk. Jelen ÁSZF a palaetterem.hu oldalra való közzétételével lép hatályba.

Az ÁSZF megváltoztatására a Rona-food Kft. egyoldalúan jogosult, amennyiben ezt jogi vagy egyéb szabályozások módosulása indokolttá teszi. Felek közötti mindennemű nézeteltérés esetén a békés úton történő megállapodást részesítik előnyben, amennyiben ez nem lehetséges a Pesti Központi Kerületi Bíróság Budapest kizárólagos illetékességét kötik ki.

Ha a vásárló megítélése szerint a panaszügyintézés során a szolgáltató nem a hatályos jogszabályi és szerződéses előírásoknak megfelelően járt el, akkor jogorvoslatért az alábbi felügyeleti szervekhez fordulhat: BUDAPEST XVIII. KERÜLETI JÁRÁS Járás vezetője: Hodurszky Csaba Cím: 1181 Budapest, Városház utca 16. Telefonszám: +36 1 296 1400 E-mail: titkarsag@18kh.bfkh.gov.hu További rendelési információk

Viszonteladókat nem szolgálunk ki! A rendeléseket beérkezési sorrendben dolgozzuk fel. Az oldalon szereplő árak, termékleírások tájékoztató jellegűek, az esetleges elírásokért cégünk nem vállalhat felelősséget. Postai úton való kiszállításra nincs lehetőség. (Csak futárszolgálatunk van.) Átvételkor a megrendelés összegének kifizetése után a megrendelő felelőssége a csomagban szereplő tételek futár jelenlétében való ellenőrzése. A csomag átvételét követően a felmerülő hiányosságokról a futár jegyzőkönyvet állít ki, mely után felveszi cégünkkel a kapcsolatot. Utólagos reklamációt hiányzó tétel(ek)re vonatkozóan cégünknek nem áll módjában elfogadni. A házhoz szállítás minden esetben a rendelés során megadott címre történő sérülésmentes kiszállításra vonatkozik. Az emeletre történő feljuttatást a szolgáltatás nem tartalmazza.